суботу, 15 серпня 2015 р.

Тиждень квитків на хороші конференції, або кому потрібен безкоштовний квиток?

Тиждень що минає видався багатим на безкоштовні квиточки на конференції, які я заслужив і не дуже заслужив. 
Спочатку порадували з  Lviv IT-BPO Cluster, за громадську активність подарували квиток на Львів ІТ Арену (чи пообіцяли подарувати, на разі чекаю).
А в кінці тижня, на найкращій безкоштовній події у Львові (чи серії подій) - Морнінг.Логіка підчас розіграшу квиточків на JDay Lviv 2015 вказали на моє прізвище.
А тепер най цікавіше - я не є java developer, тому не стану марнувати чиюсь чудову можливість послухати крутих спікерів. Отож, пом'ятий квиток з промо кодом, шукає щасливого власника. 
Критерії власника:
  • Я його знаю
  • Він девелопає на java.
  • Мені за пивом розкажуть, що було цікавого на конфі.
Бажаючі можуть зголошуватися усіма зручними способами.

UPDATE:  свято невиданої щедрості продовжується, сьогодні ще отримав два смачних яблука у духмяному сіні він чудової компанії СофтСерв з двома знижками на 20% для IT Weekend. Не обіцяю, що віддам дві, але за одною знижкою можна звертатися.

1 коментар:

NazarKo сказав...

Відповідаю всім крнитеріям щасливого власника :)