вівторок, 12 липня 2011 р.

WP7Champion або як я виграв Kinect.

Ну щож. Про все почну по порядку. Я вже приймав участь у конкурсі на розробку під Windows Phone 7. Тож уявляв, що воно таке і як його з'їсти. Довелось почути незадоволені відгуки про аплікації переможці - і з того я виніс урок (відзначив собі, що було складовою їх успіху).
Тож коли МС почали новий конкурс по розробці ігр під WP7 - я до нього підійшов прагматично і без ілюзій. Перш за все - як не було заманливо, я пожертвував можливістю повчити XNA (там для мене потрібно було починати з нуля) і вз'явся за Silverlight. Але будучи відвертим скажу, основним чинником була можливість уникнути конкуренція компанії, що також приймали участь у конкурсі (хоч як показав приклад Маріо - все можливо). Друге, відкинув ідеї які займали багато часу на реалізацію (всякі симулятори спорт-менеджерів і так далі). Зупинився на логічній грі - вибрав ту яка мені самому до вподоби - Мешю.
На першому етапі приділив більш уваги зовнішньому вигляду, ніж логіці гри (потрібно було вислати лінк на відео). А баги дофіксав - вже маючи квитки у Київ.
Кілька слів про фінал. Проходив на пароплаві, за вікном колихались київські пагорби тож тим хто відстрілявся першим - пощастило ними насолодитись. Та як я розповідав про аплікацію майже в кінці - більшість прогулянки "пропарився" готуючись до виступу.
Перед моїм виступом презентували справжню вундер гру (GB&W) яка писалась кілька місяців кількома людьми і презентував її композитор, а виглядала круто "по дорослому".. Чесно кажучи був трішки мандраж показувати після того гру написану за 4-5 днів. Але подяка рідному універу за приказку "5 хв ганьби і вільний" (заспокоює). Презентацію готував дуже скурпульозно (спеціально в плануванні на то час виділяв), в мене було - поверпоїнт слайди, відео з фічами гри, іксбапки якщо хтось з членів журі захоче її встановити на телефон і вихідні коди - щоб була можливість запустити і продемонструвати роботу. Підчас презентації використовував слайди і відео. Відмовитись від запуску проекту на користь демонстрації відео - була вдала думка. По перше, як би там не було - студія могла довго "роздуплятись" з проектом (це займає час і змушує журі сумувати), далі якби я запустив живу програму - то мені самому довелося б там клікати. А будь-яке питання збиває тебе і ти зупиняєшся щоб щось пояснити. Тож поки я співав солов'єм про переваги японських логічних ігор по ходу звертаючи у всі сторони - що тільки не питало журі, можливості гри беззупинно демонстрував відео ролик.
Питання журі виявились передбачуваними і я міг чітко відповісти і пояснити - чому так (ще раз слава рідному універу і моєму досвіду). Хоч відверто кажучи не всі учасники були готові відповідати на подібні питання (круто з технічною стороною, але не допрацьована була презантація) - але таке життя і варто думати на перед не тільки про технічні речі.
Коли настав час оголошення переможців і вручення призів - я щиро надіявся на телефон. Як тільки телефони "скінчились" стало трішки сумно. Звісно перше місце одразу підняло мій настрій. Але перші 2 години після того не покидала думка - щож я буду з тим робити?? Відповідь проста - під цю вундер гру також можна девелопати. Тож XNAя не уникнути.
Кілька слів на підсумок - що буду робити з грою. Зараз помаленьку долокалізовую її. Написав лист авторам самої логічної гри - вони дали дозвіл паблішинг (лиш аби не на території Японії). Тож скоро вона має з'явитись на маркетплейсі як безкоштовна (для мого самопіару).

Кілька лінків про подію:
Сайт конкурсу - WP7Champion
Про фінал на МС Юей - microsoftua
Твіт з моїм фото - twitpic
Стаття на девелоперсах - news